Powered By Blogger

miercuri, 28 ianuarie 2009

Credeti in HOROSCOP?





Fie ca il citim pe net sau in presa scrisa, fie ca il auzim la televizor, horoscopul ne spune ce ni se va intampla in ziua respectiva. De multe ori suntem incantati sa auzim ca, de exemplu, o sa avem noi venituri sau ca la serviciu totul este roz. Cred ca fiecare dintre noi a fost mirat ca la sfarsitul zilei sa observe ca evenimentele la care a participat au fot prezise dimineata la horoscop.
Pe mine intotdeauna m-au fascinat stelele, din acest motiv am incercat sa inteleg Astrologia. Este foarte interesant sa inveti despre stele. Horoscopul este o reprezentatie grafica a stelelor, cu care astrologii prezic soarta cuiva, in raport cu data nasterii sale. Cele 12 zodii, sunt calculate in functie de data si ora nasterii. Se mai spune ca exista si compatibilitati inte zodii, dupa unii, un lucru elementar pentru evolutia unei relatii. Sunt foarte multe persoane care cred in horoscop, chiar daca, nu intotdeuna ni se intampla exact ce ne-a prezis, dimineata, Neti Sandu:) Este interesant sa citim diminata horoscopul iar la sfarsitul zilei sa comparam ce ni s-a intamplat in ziua respectiva cu ceea ce am auzit la horoscop.

4 comentarii:

delta spunea...

"astrologii prezic soarta cuiva, in raport cu data nasterii sale"

Hai să fim serioşi!

ionutz spunea...

......daca ai dobindit atatea informatii de astrologie imi poti spune si mie daca este compatibilitate intre zodiile:pesti-berbec. multam anticipat :):*

Bianca Matei spunea...

iti pot raspunde eu, ionutz: NU! Eu sunt pesti, fostul meu prieten e berbec... bine, acum ce sa zic si eu, sunt ofticoasa ca nu s-a putut. sincer, cred ca depinde doar de voi si toata treaba asta cu zodiile.. e facultativ daca vrei sa le crezi sau nu

delta spunea...

"e facultativ daca vrei sa le crezi sau nu"

Har Domnului!